Paslaugos

1

Apskaitų komanda supranta kiekvieno kliento verslo išskirtinumą, todėl į tai atsižvelgiame ir kiekvienas naujas klientas yra kruopščiai ugdomas apie į klientą orientuotas, plačias Apskaitos galimybes.

2

Apskaitų komanda supranta kiekvieno kliento verslo išskirtinumą, todėl į tai atsižvelgiame ir kiekvieną naują klientą kruopščiai šviečiame apie į klientą orientuotas, plačias galimybes, kurias siūlo Apskaita.

3

Mūsų prioritetas yra rasti sprendimą, kaip automatizuoti apskaitos procesus ir efektyviausiu būdu įdiegti aiškią organizacijos struktūrą.

4

Darbuotojams siūlome edukacines programas. Kad galėtumėte efektyviai ir lengvai išnaudoti visas programinės įrangos dalis.

Mokymai

- „Apskaitau“ turi lengvai naudojamą ir greitai atnaujinamą sąsają, todėl nereikia daug mokytis apie sudėtingas programines programas.
– Sistemoje yra nuvilkimo planavimo lenta, aiškūs vaizdiniai brėžiniai, sąrankos lapai, ir įrankių duomenys – visi pasiekiami vienoje vietoje, nepaisant kompiuterio operacinės sistemos ar mobiliojo įrenginio.
– Darbuotojai gali pasiekti ir peržiūrėti surinktus duomenų failus vietoje, kai tik reikia.
– Kaip 100 % prisijungę, realiuoju laiku Sistema „Apskaitau“ pašalina popierinių dokumentų poreikį, supaprastina našumą ir sumažina daug laiko reikalaujančius procesus ir netvarką.
– „Apskaitau“ siūlo galingus, tačiau patogius įrankius planuoti darbo užsakymus, įvertinti, generuoti parduotuvių keliautojus ir kt. >- Sistemos tikslas – patenkinti klientų lūkesčius, identifikuojant poreikius išankstinio mokymo etape.
- Apskaitų komanda įvertina Jūsų poreikius, analizuodama atotrūkį tarp Jūsų dabartinio kvalifikacijos lygio ir Jūsų tikslų, kad rekomenduotų geriausią sprendimą.

Nuolatinis palaikymas

– „Apskaitų“ sistema nuolat atnaujinama internete, kad būtų įtrauktos naujausios verslo inovacijų strategijos.
– Būdamas „Apskaitų“ klientu, siūlome nuolatinius atnaujinimus, leidžiančius be papildomų išlaidų naudoti naujoviškas idėjas ir naujos kartos verslo valdymo sistemų funkcijas.
– „Apskaitau“ sudaro techninės priežiūros sutartis su galimybėmis išsaugoti specifines arba bendras žinias, atsižvelgiant į kliento pageidavimus.
– Šios techninės priežiūros sutartys apima periodinę prevencinę techninę priežiūrą ir karštosios linijos nustatymą su budinčiu palaikymu.
– Visas su šiomis paslaugomis susijęs atsekamumas. sutartys valdomos ir pasiekiamos per „Apskaitų“ programinės įrangos pagalbos tarnybą, kuri yra sukurta specialiai verslui.

Skambučių linija

- Apskaitų palaikymo komanda siūlo profesionalią pagalbą, kad greitai išspręstų visus klausimus ar problemas.
- Garantuojamas trumpas atsakymo laikas užtikrina, kad jūsų problemos bus greitai išspręstos tiesiogiai susisiekus su Apskaitų specialistu.
- Tikslas yra suteikti ekspertą žiniomis, kuriomis galite visiškai pasikliauti, prireikus siūlydami sprendimus bendradarbiaudami su jumis.
- Jei reikia, sprendimai gali būti įdiegti, įskaitant papildomą programavimą pagal poreikį.
- Palaikymo komanda taip pat siūlo mokymus apie taikymą, siunčia standartinę dokumentaciją, ir suteikia informaciją apie Apskaitą.
- Klientai turi 24/7 prieigą prie interneto, kad galėtų pateikti užklausas, kurios nedelsiant persiunčiamos atsakingam darbuotojui, kad jis imtųsi veiksmų.
- Pateikus užklausą suaktyvinamas procesas, užtikrinantis operatyvų veiksmą ir inicijavimą dokumentacijos.
– Ryšys tvarkomas naudojant „SmartOn“ ir kitas sistemas su galimybėmis automatiškai atnaujinti el. paštu apie būsenos pokyčius.
– Nors galimi automatiniai naujinimai, asmeniniai telefono skambučiai dažnai yra efektyviausias ryšio būdas.
- Apibrėžtos darbo eigos, procesai ir aiškios atsakomybės užtikrina greitą reagavimo laiką, aukštą pasiekiamumą ir patikimą problemų sprendimą.

Pradėkite dabar